Finalist Linking Europe Competition

linkingeurope

Afgelopen maart heb ik meegedaan aan de internationale studentenprijsvraag “Linking Europe” georganiseerd door het Fundació Mies van der Rohe en Vueling Airlines. De opdracht was het maken van een ontwerp voor de romp van een Airbus A320 binnen het thema “De opbouw van Europa door steden en cultuur”. Het winnende ontwerp wordt gedrukt op een Airbus A320 van Vueling.

Onlangs heb ik te horen gekregen dat ik één van de zes finalisten ben. Binnenkort vlieg ik op uitnodiging van de organisatie naar Barcelona om bekendmaking van de winnaar en de onthulling van het vliegtuig bij te wonen op de luchthaven Barcelona–El Prat.

Bekijk het ontwerp met toelichting op mijn website. [link]

Tags: , , ,

About Martijn Giebels

Architect • Founder of www.architectureofthegames.net • Writes about Architecture, London, Photography and the Olympic Games • Lives in the Netherlands

Geef een reactie

